ΝΕΟ ΣΜΑΡΤ 453

Τρίτη γενιά (2014 - σήμερα)

Smart Fortwo ΙΙΙ
Smart Tailor made - Mondial de l'Automobile de Paris 2014 - 002.jpg
Smart Tailor made - Mondial de l'Automobile de Paris 2014 - 005.jpg
  Smart Fortwo III στο Σαλόνι του Παρισιού το 2014
Παραγωγή 2014 — σήμερα
Κατηγορία Αυτοκίνητο πόλης
Αμάξωμα 3-πορτο hatchback
2-πορτο ημι-cabrio
Διαμόρφωση Κινητήρας πίσω, πίσω κίνηση
Κινητήρας 1.0 λίτρα
0.9 λίτρα turbo / Όλοι 3-κύλινδροι σε σειρά (I3) βενζίνης
Μετάδοση 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Μεταξόνιο 1.873 χιλιοστά
Μήκος 2.695 χιλιοστά
Πλάτος 1.663 χιλιοστά
Ύψος 1.555 χιλιοστά
Κενό Βάρος 880 κιλά
Μεταφερόμενο Καύσιμο 33 λίτρα
Σχετική εξέλιξη Smart Forfour ΙΙ
Renault Twingo ΙΙΙ
Σχεδιαστής Kai Sieber (επικεφαλής)
Michael Gebhardt

Το Smart Fortwo τρίτης γενιάς (εσωτερικός κωδικός: C453) λανσαρίστηκε στις 22 Νοεμβρίου 2014 σε όλες τις αγορές της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, την ίδια μέρα με το Smart Forfour δεύτερης γενιάς (εσωτερικός κωδικός: W453). Πρακτικώς αποτελεί την 2-θέσια εκδοχή του Forfour δεύτερης γενιάς, το οποίο είναι δίδυμο μοντέλο του Renault Twingo τρίτης γενιάς, που είχε κυκλοφορήσει λίγους μόλις μήνες νωρίτερα. Κατά συνέπεια, και τα τρία αυτά μοντέλα φέρουν τη διάταξη «κινητήρας πίσω / πίσω κίνηση», κοινώς «όλα πίσω». Το αμερικανικό περιοδικό Motor Trend ανέφερε τότε ότι η τρίτη γενιά του Smart Fortwo μοιράζεται το 70% των εξαρτημάτων του με το Renault Twingo τρίτης γενιάς. Οι επίσημες προγνώσεις της Smart κάνουν λόγο για αναλογία πωλήσεων μεταξύ Fortwo και Forfour στο 70 / 30.

Αμάξωμα

 

 smart 453 κλωβος ασφαλειας.

Η τρίτη γενιά του Fortwo διατήρησε το ίδιο μήκος με τη δεύτερη, σταθερά στα 2,69 μέτρα, πλην όμως έχει 10 εκατοστά μεγαλύτερο πλάτος και απέκτησε φαρδύτερα ελαστικά, 165 έναντι των 145 του προκατόχου του, βελτιώνοντας έτσι σημαντικά το κράτημα και την οδική του συμπεριφορά. Επίσης, απέκτησε πιο στρωτή και λιγότερο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία φέρει γόνατα Μακ-Φέρσον (Mac-Pherson) μπροστά και παραδοσιακό άξονα DeDion πίσω. Το νέο τιμόνι φέρει ηλεκτρική κρεμαγιέρα που διαθέτει μεταβαλλόμενη υποβοήθηση και είναι εξαιρετικά ελαφρύ σε ταχύτητες πόλης, συν πολύ μικρό κύκλο στροφής, με τους μπροστινούς τροχούς να στρίβουν έως και 45 µοίρες, με ελάχιστο κύκλο αναστροφής μόλις στα 6,95 μέτρα, από τα σχεδόν 9 μέτρα της προηγούμενης γενιάς. Όλα αυτά, καθιστούν το σημερινό Fortwo με διαφορά το πιο ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης.

Φυσικά διατηρήθηκε ο κλωβός ασφαλείας Tridion και μάλιστα με περαιτέρω ενισχύσεις. Παράλληλα, διατηρήθηκαν και τα εναλλάξιμα θερμοπλαστικά έγχρωμα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος (body panels) όλων των Smart. Συνολικά, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 40 συνδυασμούς μεταξύ των χρωμάτων των πάνελ και του μεταλλικού κλωβού Tridion. Μολονότι το μπροστινό μέρος του Smart τρίτης γενιάς προεξέχει, με αποτέλεσμα να έχει αμάξωμα 2 όγκων αντί για 1 όγκου των παλαιότερων γενεών, ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd κρατήθηκε στο 0,38.

ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

TUNING OPEL CORSA OPC ME EXTERNAL K04

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΥΒΡΙΔΙΟ OPEL CORSA OPCTIAL EXTERNAL 38MM ΣΤΟ Μ&....more

LPG μετατροπή χωρίς τρύπες

Για άλλη μια φορά η εταιρεία μας πρω&tau....more

ΠΡΟΣΦΟΡΑ SERVICE SMART 600cc - 700cc - 1000cc

Προσφορά για οικονομικό SERVICE για  το&....more

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΣΕ SMART FOR TWO 600CC

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ - SMART 600CC Τώρα και σε SMART ....more


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Valid XHTML 1.0 Transitional